בעולם העסקי של היום שבו כל דקה וכל פריט נחשבים, מערכת ניהול מלאי חכמה היא כבר לא מותרות, אלא הכרח. בעזרת מערכת ניהול מלאי מתקדמת של אופק תוכלו לשלוט בכל רגע בנתוני העסק שלכם, לשפר את היעילות התפעולית ולחסוך זמן, כסף וטעויות.
מערכת ניהול מלאי שלנו פותחה במיוחד עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים , מחסנים, המעוניינים לעבור לניהול חכם ודיגיטלי. היא מאפשרת לכם לדעת בכל רגע כמה מוצרים יש במחסן, מה נמכר, מה בדרך, ואילו פריטים דורשים הזמנה מחודשת והכול בלחיצת כפתור אחת.
ניהול מלאי בזמן אמת
המערכת פועלת בענן ומציגה נתונים עדכניים בכל רגע. כך תוכלו לדעת בדיוק מה מצב המלאי בכל סניף, מחסן או נקודת מכירה, לעקוב אחרי תנועות מוצרים, ולזהות חוסרים או עודפים בזמן.
דוחות חכמים וניתוחים עסקיים
אחד היתרונות הגדולים של מערכת ניהול מלאי הוא יכולת הניתוח העסקית שלה. בעזרת דוחות מפורטים ואנליטיות חכמות תוכלו להבין אילו מוצרים נמכרים יותר, מתי, ולאילו לקוחות וכך לקבל החלטות עסקיות מושכלות המבוססות על נתונים אמיתיים.
מערכת ניהול המלאי של אופק ניתנת לסנכרון מלא עם מערכות אופק קופות רושמות, אתרי מכירות אונליין (E-commerce) מערכות הנהלת חשבונות ועוד. חיבור מלא למערכות נוספות כמו : חשבשבת / פריורטי
כך מתקבלת תמונה כוללת ואחידה של כל תהליכי העסק מהמכירה ועד האספקה.
נוחות תפעולית מקסימלית
הממשק של המערכת פשוט, המערכת אינטואיטיבי וידידותית, כך שגם עובדים חדשים יכולים ללמוד להשתמש בה במהירות. בנוסף, הצוות של אופק מעניק ליווי ותמיכה טכנית מלאה לכל אורך הדרך מההתקנה ועד השימוש היומיומי.
חיסכון אמיתי בזמן ובכסף
בזכות הניהול המדויק והמניעה של טעויות בהזמנות או חוסרים, עסקים המדווחים על שימוש במערכת אופק נהנים מעלייה ברווחיות, קיצור זמני עבודה, וניהול חכם יותר של המשאבים.
בין אם אתם בעלי חנות, מנהלי רשת קמעונאית או אחראים על מחסן לוגיסטי , מערכת ניהול מלאי מומלצת, איכותית ופשוט לתפעול של אופק תעזור לכם לנהל את העסק בדיוק כמו שצריך: חכם, יעיל ורווחי!